Faner

onsdag den 24. april 2013

Jeg kan ik' helt finde ud af det....................

Jeg er ikke nogen ørn til teknik - bortset fra når det gælder en symaskine forstås. Men jeg forsøger at finde ud af hvordan man blogger, og det er altså ikke helt nemt, når man nu prøver 'learning by dooing'-princippet i stedet for 'brugsanvisnings'-princippet. Derfor ser denne blog - indtil videre vel at mærke - lidt spag ud i f h t hvad jeg havde forestillet mig. Men mon ikke at det kommer - übung macht der meister - og går alt galt må jeg gribe til en vejledning eller et ungt menneske med lidt flair for teknik.

3 kommentarer:

  1. Øvelse gør mester, så du skal nok lære det hen ad vejen....
    Hilsen Inge

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig - er allerede nået videre

    SvarSlet