Faner

tirsdag den 6. august 2013

Pyhhh hvor vi sveder.............


Jette og jeg sveder i sommervarmen. Vi er ved lægge sidste hånd på vores bog der udkommer om 3 uger. Vi er ikke stressede - vi synes bare at vi har en lille smule travlt. Og på nul komma lakrids kommer stuen til at se sådan ud når man både skal læse korrektur, skrive opskrifter og sy projekter færdig. Det er dejligt at jeg har en tålmodig familie.
I fredags udkom Quilt.dk hvor vi har opskrifter til et dejligt tæppe med. Det er inspireret af Baltimore-quilts, er syet i de skønne reproduktionsstoffer og med broderifelter til baltimore-inspireret broderier i matchende farver. Desværre har jeg endnu ikke haft mulighed for at komme ud og trække frisk luft, og få købt bladet - mon ikke jeg kan snige mig væk fra computeren i morgen....................

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til den udkommer, jeg må bestemt eje et eksemplar, og quilt.dk skal jeg da også have fat i, godt gået begge to..... :)

    SvarSlet